Pengguna Pemanis Gula Stevia


Hajah Rosnah Bt. Osman.. Guar Cempedak, Kedah

"Sebelum saya mengunakan NISVIA, sistem perkumuhan dalam badan saya tidak lawas. Setelah mengunakan NISVIA. Ia membuatkan sistem perkumuhan saya lawas dan memudahkan aktiviti harian saya. NISVIA jauh lebih baik dari apa yang saya sangkakan. Amat hebat sekali."










Ustaz Salleh B. Jabar. Seksyen 7, Shah Alam.

“Pada tahun lepas. Saya nyaris kehilangan kaki saya kerana saya mengalami kencing manis. Saya rasa putus asa. Tetapi setelah diperkenalkan dengan NISVIA oleh seorang sahabat. Saya merasai perubahan setelah mengunakannya. Alhamdulillah, penyakit saya semakin sembuh dari hari ke hari. NISVIA adalah produk semulajadi yang menakjubkan.”








Haji Abd. Rashid B. Haji Ismail. Guar Cempedak, Kedah

“Saya mempunyai penyakit kencing manis dan tekanan darah. Setelah mengunakan NISVIA. Semakin hari penyakit saya berkurangan. Dari tekanan darah 13. Menurun ke paras 6. NISVIA amat baik sekali. Kemana sahaja saya pergi. Saya pastikan saya membawa nya.”

No comments:

Post a Comment